nuffnang

March 24, 2011

REVIEW : PEMBUNUH BERSIRI



September 1990, P.A.'s Town . Seorang makcik tua yang setengah abad usianya yang sedang mlepak dpn beranda rumah nya sambil menikmati minuman segar susu dari switzerland. Dengan roti gardenier bersalut isi ikan tuna, tiba2 terdengar ketukan kuat dibelakang stor kereta mercedesnya, lalu dengan pantas makcik itu bergegar ke arah stor kereta.Seorang pekebun berhampiran melihat kejadian itu. beliau berkata




" setelah perempuan tua tu masuk dalam stor keta dia. pastuh terus sunyi tiba tiba. lalu suasana tegang tiba-tiba menjadi kalut. tsunami melanda jepon ketika itu. suara rakyat jepun terdengar oleh saya.. saya pon apa lagi.. terus lari masuk stor tgk pompuan tuh dah mati dengan cara yang sangat ganas"




Gambar pemuda diatas adalah suspek pertama kerana beliau pernah pernah beberapakali dilihat jiran terdekat membuktikan beliau menpunyai hubungan sulit dengan perempuan tua tersebut. pihak polis sedang menjalankan siasatan terperinci mengenai kejadian itu. punca utama pembunuhan belum dikenal pasti ( 12 sep 1990 : berita harian m/s 12 )

Laporan lain mengatakan satua kejadian lagi di jengka pahang .cara pembunuhan yang sama pernah terjadi pada waktu hampir malam. seorang makcik tua separuh abab juga telah dibunuh kejam.

Lagi 2 kejadian sama berlaku Khasmir ,India dan sebuah bandar kecil di Nepal.


Doctor Robert ( amerika ) pernah menyiasat kes ini bersama-sama doctor Faridah (malaysia) : mereka dua berpendapat bahawa pembunuh berkenaan amat licik dan mungkin menghadapi pelbagai tekanan waktu muda oleh nenek yang kejam. oleh sebab itu belaiu merasa sedikit depression hingga tidak dapat mengawal carta alir jisim dalam badannya. lalu melakukan perkara bunuh tersebut.


Penyiasatan lain : Sekelompok remaja mengatakan cara pembunuhan tersebut ada berkaitan dengan satu jenis upacara menjinak syaitan yang liar. seorang pengamal mesti membunuh perempuan tua dengan cara kejam bagi hidangan mata syaitan. jika si syaitan tidak berpuas hati maka pembunuhan perlu di lakukan semula dinegara berlainan. AGENSI

berhati hatilah sekiranya anda terserempak dengan pemuda diatas

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...