nuffnang

May 4, 2012

Main Kuda

Semalam. Sebelum aku dapat menidurkan diri sendiri, Sempat jugak dok nyembang-nyembang malam ngan budak PELAT R nih. Then.. tiba-tiba ja dia ajak aku Main Kuda! huh agak2 lar.. saya orang islam, judi itu haram disisi agama. saya taknak masuk neraka! tak nakkk!! 

Sekali kena soun lagi! bukan main kuda lar!!.. tapi main Kuda-kuda.. Tau ka main camana? mainnya macamni. seorang kena duduk merukuk macam lembu, then sorang lagi boleh naik atas belakang kawannya yg seorang itu. then pukul bontot dia dua, tiga kali! dush!, dush! dush!, kuda yang bodoh pon berjalan lar..! kekeke..


Dulu aku selalu main dengan adik aku, dan dia lar yang selalu jadik kuda, tapi kalau abang aku mai, aku ler pulak jadik kuda bodoh dia! DAMN!! AKU TAK SUKA MAIN BENDA NIH!!



12 comments:

Anonymous said...

penah jugak main ni ms kicik2 dulu! hahahaha,, sakit pinggang dowh

mira maisara said...

best ape men cam gini .hahaha

ajie_harini said...

mesti skg dah tada orng nak main kudakuda dgn blackjeepsu ni lagi !

Black Jeepsu said...

tapi mesti ramai yg nak main dengan budak pelat tu kan? hhaha

Minah Kerek said...

Nasib baik main game ni dengan anak sedara,xdelah patah pinggang den :D

Black Jeepsu said...

layankan aja anak sedara tuh~

Fiza Diaries said...

dulu fiza selalu jadi mangsa 'kuda hitam'..haha..

Black Jeepsu said...

hahaha.. kuda hitam,, sapa tuh!

Aqim said...

ini kalau main dengan isteri mesti seronok!
ah aku tak sabar nak kawen!
hahaha

kura said...

hahaha.. style la kot main kudaaaaa ni. haha

Marhamah Junaisha said...

HAHA..teringat main bnda ni kecik-2 dulu dgn abg...skang ni kalau nk main gak..mmg patah pinggang la..

sha my heart said...

lama tak main semenjak dah besar. hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...