nuffnang

April 30, 2012

Senarai Blogger Freemanson dan illuminati Malaysia

Kepada makhluk yang sedang mencangak depan skrin laptop sambil membaca entri aku kali ini aku ucapkan ribuan terima kasi kerana sudi datang menjenguk. dan semestinya apa yang dicari anda adalah berkaitan teori konspirasi Freemanson dan Illuminati bukan?  dan blogger freemanson malaysia?

Sebenarnya entri ini bukanlah terus menjurus kearah pencarian, serta pengkajian keatas isu freemanson dan illuminati ini dengan serius. cuma sekadar perkongsian kepada anda yang mungkin baru mendengar perkataan Konspirasi Dajjal ini. dan ingin mengetahui kajian dengan lebih lanjut.tentang  simbol2 freemanson, sejarah pembongkaran konspirasi ini dan sebagainya. dan.

Mungkin anda tidak tahu dimana mahu mencari bahan bacaan, buku ataupun blog yang membahaskan  Isu ini dengan lebih sirius! jadinya disini aku cadangkan anda menyelak senarai Blog-blog pengkaji Konspirasi yang  Aktif di Malaysia .  dan semua blog dibawah ini menggunakan sepenuhnya bahasa kebangsaan. yakni bahasa Malaysia. jadi amat mudah untuk pemahaman anda dan tak perlu susah2 untuk google translate ! hee


Atau anda boleh medapatkan buku bacaan yang mengupas perbicaraan isu akhirzaman ini.


Ini antara buku yang ada dalam senarai pembacaan aku. Disusun sendiri oleh Ibnuyaacob. yang juga diadaptasi dari Blog dajjal : the king of the world conspiracy. 


Dikarang oleh Muhamad Nurani Muarif. keseluruhan muka suratnya 304ms. 
sangat menarik pembaca apatah lagi bila muka depannya dihiashi dengan lambang Piramid bermata satu. yang cukup sinonim dengan identiti Dajjallaknatullah.

SELAMAT MENGKAJI:

2 comments:

Anonymous said...

Yeah. Sekarang manusia kena berhati-hati. Lebih-lebih lagi sekarang ni akhir zaman, lagi banyak percobaan yangg kita kena hadapi. Berdoa je lah. :(

PS:Thanks for this great info. :)

Black Jeepsu said...

wlcome

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...