nuffnang

April 9, 2011

RESULT UNDIAN


PEMENANG UNDIAN TERTINGGI HOT OF THE HOTTEST JURURAWAT JANTAN
Isue April 2011 black magazine

Terma dan syarat : Peserta dengan undian tertinggi akan ditabal sebagai Class Representor untuk semester hadapan. Beliau akan terpaksa menggalas tanggungjawab seorang pemimpin dengan berdedikasi. ini kerana atas undian semua pihak , pelajar , admin club , owner blog , pegawai perisikan serta pegawai zakat bertugas. Peserta yang terpilih juga adalah peserta terbaik dari semua konsep dan aspek rohani serta fikizal.

TEMPAT KEDUA : Pakej makan-makan bersama kelas Rep (mohamad izudin aka BOBO ) TEMPAT KETIGA : Pakej jalan-jalan di meru bersama Kelas Rep

Sebarang tindak balas kurang sopan terhadap pertabalan ini adalah dilarang sama sekali :


KATEGORI : JEJAKA PALING HOT


Profile : IJAT HAIRI :
Review : Beliau agak berfizikal kayu (wood) keras semacam tetapi kerana senyuman kayu manisnya itu serta kesopanan dan dedikasi seorang mahasiswa yg ditunjukkan sepanjang program hs110 telah mengHotkan dirinya : jarang tidur dalam kelas , sangat berwibawa . seorang lelaki yang penyayang. Ramai mengakui IJAT HAIRI seorang yang mempunyai masa depan cerah dalam mentadbir rumah tangga, tangga besi dan tangga kayu.



Profile : ADAM :
Review : seorang yang bertubuh kecil, manja ,agak tidak matang , tetapi beliau sangat menjaga tatasusila serta tatatertip ketika makan , mandi dan buang air besar , seorang yang bebas rokok dan paling penting beliau mempunyai adik perempuan yang HOT ( kata traffik )
mempunyai ramai admire dari kalangan lelaki-lelaki gagah


Profile : RAFIK RAZAK :
Review : Seorang mahasiswa klasik berfizikal agak tinggi serta mempunyai ciri-ciri unik dimuka beliau . siapa yang tidak kenal dengan Rafik razak? lelaki bertahi lalat yang sangat popular. seorang yang berbakat bermain peralatan muzik terutama guitar . bersikap agak matang . cuma kurang matang apabila sering kali mengonlinekan diri mana-mana bilik pelajar lain dan roof top. menjadi orang kepercayaan Topek dan orang kanan Me-On



KATEGORI : JEJAKA PALING COOL TAPI TAK HOT
(no review)
Badur shah Louxman Yushov bobo shameer adib najmi nakib nordin
zulhilmi norazlan




KATEGORI : TAK HOT TAK COOL TAK KACAK TAPI PRIHATIN :)


Blackjeepsu Me-On Din Tul Din Dol dan Topek


Dari Admin :
Kepada semua peserta : anda adalah yang terbaik dari ramai lagi yang tak tercalon so tetapkan jiwa dan pikiran. muhasabah diri dan teruskan usaha anda pada masa hadapan. jangan putus harapan. peluang masih luas . cabaran sentiasa menghampiri ada !

Kepada semua pengundi : Trimas atas kerjasama anda! :)

8 comments:

Anonymous said...

anak harun !

Anonymous said...

wakaka..XD

queenfateema said...

i loike!!!

Black Jeepsu said...

bakal class rep pegi kem pulak! adoyai!

Enchik Nine said...

ahdoi, ak pon ader...

NuRuL ShYaKiLLa said...

hahaha..terbaek la !

NIZA AZMAN said...

BEST la korang..

Black Jeepsu said...

tapa.. tapa... din cuba lagi sem depan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...