nuffnang

April 1, 2011

Artis Korea keluaran April

K-PUPS OH! K-PUPS



KOREA : Sekali lagi fenonema K-Pop meletus lagi. Ramai yang mengikuti perkembangan terbaru majalah K-pups black J magazine . Mengalami ganguan tidur kerana sering terbayang wajah hero filem Nescoffe Princ love ini. mendengar hilai suaran tampanya serta gaya rambut yang comel memikat sesiapa saja yang memandang tepat ke matanya.

Kenalkah anda dengan lelaki tampan serta menawan di atas , lihat saja pada senyumanya pasti membuat ramai gadis tersengeh-sengeh didepanya. beliau sedang meningkat matang sambil mengembangkan kariernya sebagai penyanyi , penari, pereka kraft, pelakon serta directer. pemuda dari Jalan Meru itu semasa hampir mencapai klimaks kegemilanganya berjaya mendapat pinangan dari Princces Tecca Ronaldo (bosnia) betapa gah nya fenoma yang dicetuskanya.

Princces Tecca Ronaldo ketika melawat perkampungan Asli.

Tetapi ditolak sementah-mentahnya oleh lu min hom ." li min hom mahu mengejar kekayaan dan ilmu menyanyi di benua china , jepun dan korea. lalu saya ijin kan dia pergi " Tecca

"kebahagian itu bukan milik saye, tapi milik die." tecca jun 2010

Selepas berita penolakan tecca oleh lu min hom, ramai peminat-peminatnya mengutuk tindakan penolak pinangan tecca satu. mereka mengecam lu min hom supaya mengahwini puteri bosnia yang juga pemegang pingat emas juara ratu-ratu barat-eropah.

Selepas peristiwa itu. kemudianya keluar laporan polis terhadap kehilangan lu min hom pada malam 1 April 2010. dikatakan beliau tidak dapat dikesan sama ada dibunuh atau membunuh diri atau menghilangkan diri secara tak sengaja.

Pihak polis juga tidak menjumpai mayat si arwah! ( arwah seorang peramah )

KEHILANGAN LI MIN HOM

Namun setelah hampir satu tahun kehilangan lu min hom , tiba tiba sebuah stesen tv membuat sebuah rancangan tv terjahan lu kinho kembali (rancangan lewat malam) mereka mendapati lu min hom tidak mati tetapi hilang ingatan. dia sekarang tinggal di kawasan makhluk-makhluk comel di Bukit Cerakah ;ini antara gambar yang sempat dipaparkan untuk peminat semua .

Terbaru : 30 march 2011 | Berita Sinaran | 2011


LI MIN HOM (LU KINHO) Poster HOT category : Artis

sumber bahan arked majlis rasmi atis luar dan dalam negara.


SAY NO TO APRIL FOOL!!
tapi ini APRIL BUDUH!!

9 comments:

Anonymous said...

wow..!!! BEST..!! 20 Thumbs uP..!!

ajie_harini said...

dy nie ke artis korea yang kau ckap tuu ?? fuhhh, hensemm

Black Jeepsu said...

haah hensem kan? huhh

NuRuL ShYaKiLLa said...

sengal la..tp best !

Black Jeepsu said...

McD

NuRuL ShYaKiLLa said...

mcd lg2..ok2..nnt ak g ak bli kn la..ak xmngkr jnj pnyee...

ajie_harini said...

hensem bana !

Black Jeepsu said...

bana? pisang?

Aliff Haikal said...

KAHKAHKAH kelakar gilaa bvabeng!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...