nuffnang

February 23, 2011

Pilihanraya kali pertama!

picture nih suma aku curik dari alraaz.blogspot






for the first time : aku membuang undi.ahahaha seronok! dipendek cerita aku telah membuang undi untuk si NURUL ATIKAH BINTI ZAINAL. health science faculty.

motif: sebab dia pjuangkan elaun klinikal : dowang cakap dia dah menang! lepas ni takda jugak elaun mmg discross lah! pijak suma gambar ang! padan muka! ahh!! jangan harap aku nak maafkan ang! mati pon aku tak halalkan undian aku! ada paham? THIS IS WARNING! how dare you?

tak lupa MUSSAADAH degree part 4 nursing pun aku buang undi jugak pasal dorang cakap boleh buang untuk dua wakil pelajar nih! so.. (even aku tak kenal pon sapa dia! tapi si polan- dan si Anu yang sempat berkempen kat telinga aku saat-saat aku nak pegi mengundi tuh! kalu Musaadah tawu aku yang buang undi kat dia mesti dia terharu an? hermm!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...