nuffnang

February 24, 2011

JERITAN BATINKU (AUDITION NITE)


Pada malam itu.. lagu lama didendang versi tora. aku ingat cuma Lan And the Typwriter ja renew kan lagu P.Ramlee .jeritan batinku versi lan sendiri,yang di arrange oleh AG coco. tapi malam ni untuk pertama kalinya dengar nyanyian live kot! dari versi sorang awek bermuka innocent! perghh.. siap demam lagu siti nurhalijalah kali tuh! (pasal dia minat siti nurhalijah) sedap suara dia.. mungkin bertambah sedap sebab dia nyanyi untuk kitorang! Aku , Azam dan Raffix depan R6 kolej Rafflesia.. (Nama dirahsiakan)

citenya camni.. aku ,azam dan raffix diundang (diundang ehh!!!cett)untuk main gitar untuk sipolan ni untuk Acustic event Fiesta Rafflesia dan Angsana yang akan launce di Dk500, Uitm Puncak Alam.

(memang lingkuplah sapa mintak khidmat kitowang.. HA HA HA)

So malam tuh dengan cool dan muka matured sorang-sorang pegi la meeting ngan artis wanita juara lagu AJL 2016 (coming soon lah!) ahaha! ingat biasalah..

sekali macam interview malaysian idol pulak! kitowang suruh dia nyanyi konon nak dengar tone dia lah! ahaha! sekali betul-betul dia nyanyi!

W O W O W! A W E S O M E ! that is real ! two thumbs up!

ahahaha.. dia tarik lagu jeritan batinku tapi sayangnya ! menyesallah kitowang seumur hidup! pasal tak dapat nak rekod! lagian nyanyian nya ngak habis dong! ah!! aku blur 2 3 minit!

tapii.. !takpelah kitowang ingat malam seterusnya boleh dengar lagi! nyanyian rindu (kata raffix)

tapi malang! keesokannya.. dia ada call aku tapi aku tidoq.. anthen dia text me with SMS nasib tak sebelahi kitowang! pendaftaran comp akustik tuh dah penuh da..

Allaaaaaaahhhhh!! jerit..tan baaatinnnkkuuuu.... memanggil-manggil..

tak dapat masuk tuh bukan benda penting pun! tapi .. buleh tak nak dengar lagi sekali ko nyanyi?? hah?

1 comment:

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...