nuffnang

May 1, 2011

Share your Dream; in 1 may 2011 wif blackjeepsu : entry yang panjang


Hari ni tanggal 1 May 2011, tolong ingat tarikh ni okay? hari ni aku nak menulis kat sini (maksud aku blog aku la) hurm.. kadang-kadang aku terpikir jugak, apa akan jadi kat aku dan kawan-kawan aku 10 tahun akan datang!

eh..eh.. tak mau ah 10 tahun lama sangat.. 5 tahun sudah! So sekarang apakata kita kongsi impian dan status diri masing-masing sambil tuh kita tunggu 5 tahun lagi untuk menulis disini semula! pada 1 may 2016


Pertama sekali bagi aku je la yang tulis skrip hidup aku (chewah..macam ayat jamal !)

Aku yang bernama Abdul, Status sampai hari ni masih single. Orang cakap belum sampai seru! bila sampai nanti kena terima lah! member aku cakap;

"kami yang tak kacak ni takpa kalau lambat sikit.. sebab tuh dah lumrah"

Masih seorang pelajar bermasalah , lambat dan insomnia . belajar dalam bidang yang berkaitan medical.. er.. surgical.. ala.. lebih kurang macam doktot

(bagitau ja la hang Nurse barua!!)

er.. ye.. aku mengaku ! entah macamana boleh tercampak kat sini ! hurmm.. nurse? tapi.. aku rasa okay kot! dalam jiwa muda ni kena banyak tengok yang tua ! membe aku cakap lagi

Lee " pengalaman tuhan nak bagi bukan senang nak cari"

Masih bercita-cita nak jadik pelukis komik, bisnesman dan Boss Besar (BigBoss) goyang kaki dalam opis yang ramai penjawat awan dan kakitangan umum! er.. lagi.. penulis novel cinta.. pelakon thetear lat dan kampong boy 2016 " Pembuat filem" nih dah mengarut! penari berbakat antarabangsa er.. cukup lah!!

Cukup Review pasal aku! sekarang apakata korang coret status hidup, cita-cita, mode pengajian dan kerjaya anda sekarang dan 5 tahun akan datang kita buka balik blog ni dan coret status hidup, mode pengajian, cita-cita dan kerjaya anda pada waktu itu?? 1 may 2016 nanti ! tu pon kalau tuhan masih bagi nyawa yang panjang dan sihat tubuh badan..

Sudah berkahwin kah? janda/duda? bekerjakah? seorang jururawatkah? hahaha! apa kata anda !

meh klik sini! dan mula coret status anda dan kongsi beramai-ramai ;


dan kepada individu takda Account; Anda boleh hantar status diri anda diruang kumen blog ini!

nnt kita compare status kita hari ini dan 5 thn kemudian!
:) jumpa lagi 5 thn akan datang ye ?! bye..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...