nuffnang

April 15, 2011

Masa untuk penting diri! siap sedia


Okey! bagus ! Hampir suma dh balik kmpong ,pekan dan bandar masing-masing.. tinggal beberapa kerat manusia dan binatang ja kat puncak alam ni.. Oh.. sangat-sangat bagus dan teruja .. udara pon nyaman ja.. asap motor grand, cup. scrambler, kapcai dan lain lain produk yamaha pon dah tak banyak. ini sangat-sangat bagus untuk kepala hotak aku yg dah berbulan kusut masai ni!

( sambil nak kumpul oxygen penuh-penuh dalam kepala hotak aku nih!)

So sekarang ni aku ada bnyk masa lapang dan terluang.. jadik kepada sesapa nak citer masalah pon aku bleh jadik pendengar yg setia.. Nak pi surau dan Qiamulai tanpa gangguan sesiapa ( eceh! psang niat betul-betul) .. bagus -bagus! ini sangat bagus! ngadap laptop dan update blog . fesbuk . makan . tidoq . bangun . makan . baring . ngadap blog lagi ..! bagus-bagus..

Tak sabar da ni nak mulakan rutin diatas , rutin yang sllu aku rancang tapi tak penah nak dapat buat!

bila lagi nak manja-manja dan belai diri sendiri an? hahahaha yeahhhh!!!!! lets do it!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...