nuffnang

July 17, 2011

Semakan daftar Pengundi


Hari ni aku buka facebook! Kelab anak kedah ada post pasal ' Semakan daftar pengundi'

Wahh!! dengan penuh taksub serta keterujuaannya aku pon cuba klik2 kat situ nak jugak semak nama.. dah boleh jadi pengundi ke aku ni?

"Sudah sampai masa Gua bicara politik.. setelah sekian lama diam disisi tv.. melihat fakta yang disusun caci.. merenung tandus aneka rencah mereka berpoligami sana sini.. bersihkan semua cronolisis intipati hati! yeahh!! sampai masa bunga gua hantar.. sampai masa kain gua kirim.. sampai masa.. tali gua gantung!.."

haha skip gua mengarut! and then.. aku terus klik di link yang ada.. keluarlah benda nih..

Silalah Masukkan NOMBOR KAD PENGENALAN (tanpa "-" atau "space")


Tap! tap! tap! dengan jiwa bersihnya serta sedikit perasan patriotik pada negara aku type dengan laju no kad pengenalan aku tu..

Tekan button !

sekali apa dia jawab tau?

" Lu Punya Record kawan.. Not Found" UURGGHHHH.. GUA FRUST BEB!

"woi! hang tuh tak cukup umoq lagi! tak payah la nak buat muka frust bagai pasai menatang tuh. tak sedaq diri punya kawan"


3 comments:

FaiZaH Fyn said...

agak laa der..kau 21 pun belum haha..

Black Jeepsu said...

hahaha.. FRUST NIH.. NAK PEGI JUGAK BERBAKTI!

Laila Nur Nahar Bt Abd Jabbar said...

nk ckp diri muda r tuh,,,haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...